En kväll i oktober

Idag vaknade jag vid ett-tiden och funderade vad jag skulle hitta på, vid ett känns det som att dagen är över. Jag kollade lite på Beverly Hills och gick ner och gjorde mig lite Earl Grey te och två mackor med salami. Sedan så började jag plocka lite i rummet, sedan fick jag spratt och började sy i mina knappar i min kappa som hade trillat av. En lossnade när jag provade + att den satt alldeles för mycket åt vänster. HAHA! Jag som trodde att jag gjorde det så bra... Men tydligen inte. Efter det så hoppade jag in i duschen, i duschen sjöng jag så högt jag kunde på Magnus Ugglas "Första gången", jag hoppas inte att grannarna hörde. Jag sminkade och fixade mig sen bar det av mot staden. Jag gick på stan en stund, tog mig en chicken burger på Gyllene Måsen och sedan tog jag te och årets första lussekatt på Pressbyrån. Jag hittade ett galet snyggt skärp på Zara som jag förhoppningsvis ska köpa imorgon och ett par riktigt snygga stövlar på NK. Så jag hoppas att det blir lite shopping imorgon då jag ska möta upp mamma för lunch. SNART ÄR DET MYGGAN! YEY! Onsdagens höjdpunkt! Adjö mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback