Call me darlin'

Idag när vi var inne på H&M så såg jag världens snyggaste kofta på herravdelningen (mannen i mitt liv ska ha en sådan) sedan såg jag även världens snyggaste boots till min blivande man och ett par svarta, smala byxor. Fan så snygg han var. Ja, jag kunde se honom framför mig och bara drömma mig bort. Kort hår och skäggstubb, lång och snygg kropp. Jag blev kär i kläderna? Hur som helst så vill jag ha en snygg pojke som jag kan ta hand om. Frivillig? Slå en pling för fan... Nu vill jag ha någon. Om du ser ut såhär så är eller liknande (skäggstubb är ett måste) då är det bara att komma förbi:

image235 image236 
image237 image238 
image239 image240
  
image243 image242

H&Ms manliga modeller är äckligt heta! Ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback