Band of Horses, dude!

Idag är det fredag. Jag älskar fredagar. För det första är det alltid så mysiga skoldagar. För det andra så blir det mys när man kommer hem med sushi, film, tända ljus, chips och cola. Alltid lika mysigt. Idag efter skolan så skulle jag åka till Medis och träffa mamma där, då kom jag på att jag hade glömt busskortet hemma så jag fick låna Blondies busskort och så åka hem och hämta busskoret för att sedan åka in till stan. Mötte mamma vid Medis och sedan tog vi tunnelbanan till Skanstull (det regnade som aldrig förr) så då gick vi till Skivfönstret och kollade om de hade Band of Horses plattan. Och givetvis, tack för tipset Adam. Så nu har jag den före honom :) Hihi! Sedan åkte vi och handlade mat, hyrde film. Nya Beck. Ao, jag är kär i Gunvald, så jävla bra han är alltså. Om man blir kär. Och Becks granne. HAHA! Så jävla klockren. Hursomhelst så sitter jag här med Band of Horses på högsta volym. Lagt in alla låtar på mobilen snart, fick rensa ut halva. Och alla låtar var så små. Dah! Fan, imorgon ska jag pallra mig till Onoff eller nåt för att köpa mig en Ipod förfan. Så mycket som jag lyssnar på musik, tåget, skolan, när jag går hem, går på stan, när jag ska sova, när jag pluggar. Det är mig en gåta varför jag inte har skaffat mig en Ipod. Och så ska jag skaffa lurar där det står "I <3 MUSIC" på. Måste. Ha. Nu. Ska spela BOH all night long. Nya favvolåten är "Window blue". I'm in love. NU; Chips, cola och Beverly Hills. Jag fick även en ny pyjamas idag, ÄLSKAR NYA PYJAMASER. På den står det "Sleeping is fantastic, don't you think?" KUL VA? Adjö mina vänner. Bloggtorka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback