Min dröm om Anders "Moneybrother" Wendin

MÅSTE bara berätta om min dröm som jag drömde i natt. Jag önskar att det inte var en dröm men den var underbar. Aldrig drömt en mer fantastisk dröm. Det var en sån dröm som man blir helt kär i, en sån som man inte kan sluta tänka på för att den var alldeles för perfekt.

Jag ser
Anders "Moneybrother" Wendin springa ner från en, inte så brant, gräsmatta. Detta var under samma dag som han skulle ha en konsert. Jag springer efter och tänker "ANDERS". När han är nere för gräsmattan så stannar han upp och bara lägger sig raklång på rygg. Jag springer efter allt vad jag kan och lägger mig på honom. Mitt huvud mot hans bröst. Han håller om mig. Sedan skriker han "AJAJ". Och jag undrar vad det är. Han knäpper upp skjortan... Hjälp. Jag hjälper till. Hihi. Och så visar han en sak på hans rygg. Det var något litet och blått. Jag frågar vad det är och han svarar att "de" hade bränt fast en liten bit av en ballong på hans rygg. Aj. Sedan ligger vi där, hur länge som helst och bara njuter. För en gångs skull så känner jag mig trygg. En varm famn. Jag blir helt kär medan jag ligger där på hans bröst när han har bar överkropp. Japp, underbart! Och sen... Efter några timmar. Ja då... Kysstes vi lite. Efter ett tag sa han stopp och att han skulle iväg. Han sa, vi får kyssas mer sen. Kom till kysstävlingen vid halv 2. Jag kom dit. Det var en som var före mig. Han drog en lapp och det blev "puss på munnen" och så blundade han och pekade på tjejen framför mig. Jag blev besviken. Men sedan drog han upp en lapp "djup tungkyss". HAHA, alltså... Detta låter sjukt. Hur som helst. Han tjuvkikade lite och såg att jag stod där. Han blundade igen och pekade på mig. Åh, så lycklig jag blev.

HAHAHAHA! Underbar dröm. I know. Anders är ju så jävla sexig så man blir ju så glad bara på tanken. Och rösten. Dude, I'm in love!

image377

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha...
Fan vilken rolig dröm, gu va jag skratta.
Jag håller helt och hållet med om att han är så jävla sexig. Världens bästa live artist!

2007-11-29 @ 16:10:12
Postat av: Pernilla

Julia: HAHAHAHA! Mjodu. Det var allt en härlig dröm. Haha! Drömmar kan allt vara riktigt skumma ibland. Oh, ja! Anders är verkligen grymt sexig och helt makalös live! :)

2007-11-29 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback