Jag är så rysligt kräsen

Okej. Jag insåg just hur otroligt äckligt kräsen jag är. Det är så pinsamt jobbigt. Jag har verkligen svårt för vissa saker. Idag när vi var och handlade så fanns det bara mandariner som det var någonting fel på. Antingen var de lite gröna i ena hörnet, var de inte det så var de lite bruna, lite ruttna. Hur jag än vände och vred så var det någonting fel på dem. Jag började få panik. Jag blev galen. Det var skrämmande. Till slut blev jag så frustrerad att jag kastade iväg påsen. Mamma var tvungen att plocka ihop några. Det har trots allt blivit bättre. Förr hade jag så otroligt svårt att hitta kläder som jag verkligen tyckte om. Jag var väldigt begränsad. Väldigt isolerad. Hade jag en bild av en klänning i huvudet så stängde jag av resten av omvärlden (vad gäller kläder). Jag blev så frustrerad. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Det gick så långt att jag grät mig till sömns på kvällarna. Som nu t.ex när jag satt och knåpade ihop ett kollage med kläder. I lappen på en klänning var det lite gult. Ytterst lite. Jag hittade en väska som var perfekt till med silver detaljer. Perfekt var det ja... Eller inte. Silver och gult gick ju absolut inte ihop. Det där var droppen. Men det går verkligen inte. Vilket problem. Men det är faktiskt riktigt obehagligt. Riktigt jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback