Hur jag håller mig vaken

Hur kan jag hålla mig vaken? Jag sitter och pluggar som en tok. Jag börjar plugga vid 8-tiden. Varför inte tidigare? Nej, då sover jag. Så otroligt konstigt, men jag pluggar bättre på kvällen. Helst dagen innan allting ska vara inne. Jag tror att allting blir så mycket böttre då. Som tur finns Red Bull att missbruka. Även tagit fram lite pepparkakor. Men nu måste jag plugga, plugga, plugga! Har fått så otroligt mycket gjort idag. Två NO hemprov ska göras, göra klart SO:n där jag ska skriva om mitt drömjobb. Hm? Måste läsa min bok. Jag ska klara det, tills jag slocknar, självmant. I wont give up! Hillevi var min inspiration då hon sa att hon satt uppe från 11 på kvällen till 6 på morgonen bara för att göra allting som hon låg efter med. Good girl! Back to work. Good night!
Ps. Fick brev från min brevvän Ashleigh som bor i England. Underbar tös! Jag blir alltid lika glad när jag får brev från henne, som julafton för en 5-åring. Hon skickar alltid så mycket fina saker som hon har knåpat ihop själv. I love you Ash! Det blev också min inspiration. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback