HAAAALLOOOOWEEEEEEEEN!

Mitt uppe i städningen, kolsvart ute och jag är totalt supervarm! Medan jag lyssnar på Backstreet Boys (radion) på högsta volym så ringer det på dörren. GAH, jag höll på att skita på mig. Jag vågade inte öppna då det säkert var några bus-eller-godis-ungar som skulle tigga lite godis, jag gömde mig bakom soffan då jag kom på att alla lampor i hela huset var tända + TV:n + radion. Jag samlade mod till mig och gick och öppnade, det var de gamla vanliga som kommer varje år. Jag sprang och tittade efter om vi hade lite äckligt godis som de kunde få istället för mitt nyköpta goda godis, och visst... Det låg några sega råttor längst in i skåpet som mamma hade köpt speciellt för bus-eller-godis-ungarna. Funderar på att bjuda hit några vänner så vi kan kolla på Hannibal tillsammans, inte direkt en film jag vill se ensam då Anthony Hopkins är ruskig. Ruskigt bra! Jag älskar Hannibal. Back to business, så att mamma slutar tjata om att det ser förjävligt ut här hemma (det gör det inte om man jämnför med andra hem) men hon är så petig. CIAO! Förresten, jag älskar HAAAAAAALLLLLLLLLLLLOOOOOOOOWWWWWWWWEEEEEEEENNNNNNN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback