Yes

Nu har jag kommit hem från Götet. Det har vart en trevlig trip med min mor, far och två vänner till dem. De var på Mamma Mia. Jag följde med i sista minuten, fast vi bestämt att jag skulle vara hemma. Så vi åt gott, shoppade lite. För mig blev det bla ett par tygskor, två handdukar (som ska matcha resten av min badoutfit) flipflops, tunika från Kylie Minogues kollektion för H&M (och den matchande handduken) och en svart bikini. Nu är vi lediga från skolan tills på måndag. Det ska bli skönt, det kommer nog bli en del pluggande för min del, men även slappt, RIX FM festival, hjälpa mamma som ska stå i Kungsan, bio m.m...

Jag har hunnit med att praoa sedan jag skrev senast också. På UF, Ung Företagsamhet. Riktigt roligt faktiskt! Det var väldigt mycket att göra innan mässan som skulle vara nu också. Den gick jag och mamma självklart på. Som vi gjort nu i många år. Det blev lite smått och gott. Skulle gått på galamiddag ikväll, men jag orkade verkligen inte. Jag åkte till stan för att skaffa mig någon gala liknande klänning, men nej... När jag satte mig på en bänk vid Östermalmstorg somnade jag nästan. Så det blev ingenting sådant för mig. Det blev Ugly Betty istället.

Nu ska jag gå och ta ett bad, lägga ansiktsmask, hårinpackning, en helskrubbning av kroppen och fixa naglarna som ska bli... RÖDA!

BYEBYE!

Kommentarer
Postat av: Elizabet

vad roligt med prao! men det låter verkligen härligt å ta ett avkopplande bad=)*

Postat av: Pernilla

Elizabet: Ja, det var riktigt roligt med praoen. Men även väldigt tufft. Ett avkopplande bad var precis vad jag behövde :)

2007-05-18 @ 14:04:43
URL: http://pluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback