Väntar...

Hejsan! Nu sitter jag här i min otroligt obekväma stol och lyssnar på musik. Jag är besatt av låten All I Need av Mat Kearney just nu. Det är it-låten right now för mig. Jag kan inte sluta lyssna på den. Jag sitter nu och väntar på att syster ska mejla över ett arbete som hon har hjälpt mig lite med. Så jag sitter här och väntar på att det ska komma så jag kan skriva klart allt och sedan gå och lägga mig och läsa min bok, Såld som jag håller på att läser just nu. Den är väldigt bra och spännande, kan inte lägga ifrån mig den. Bara igår när jag fick se ett program vid ett-tiden om hoaute couture. Det var ett underbart program med massor av underbara klänningar och även intervjuver av bla Karl Lagerfeld och John Galliano. Otroligt att se hur det är. Det är fantastiskt. Det är riktig konst. Karl Lagerfeld, John Galliano, Valentino och Jean-Paul Gaultier är gudarna av hoaute couture. Sedan läste jag ytterligare lite i Såld. Den är ganska dåligt skriven, men otroligt spännande. Den handlar om en flicka som lovas jobb i utlandet men sedan sålts till en hallik. Den är så hemsk. Det är en sann berättelse. Läs den!

Och nu kom det från älskade syster. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback