Regnig dag med sorg i luften

Ja, idag var det en regning lördag. Vad kan man göra då? Absolut ingenting förutom att ligga hemma med en mysig bok och äta Ben&Jerry's vaniljglass. Igår var jag och Miriam på Rix FM festival. Eller Miriam drog efter ett tag så jag blev kvar ensam, det var meningen att jag skulle träffa ett par kompisar sen, men så blev det inte. Så jag stod där i kylan i min vita grovstickade kofta och väntade på Martin Stenmarck som kom sist, yes! Haha! Men han är en grymt härlig person och snygg som ja, gud vet vad. Och Måns, SÅ GALET SNYGG! Idag var det meningen att vi skulle på NRJ in the park också med några andra, men jag skippar det pga av det otroligt obehagliga vädret: Hade jag haft den gröna plast-jackan från H&M hade jag lungt kunnat stå där i regnet och se snygg ut. Men nej, plus att det bara var Snook som är bra. Resten vet jag knappt vilka det är. Förrutom Sunblock, Danny och Vincent.

Jag och Miriam var även och kollade in Kate Moss kollektion för Topshop, men det var verkligen ingen hit. Jag förstår inte charmen med Mrs Moss. Hennes stil är inte äns snygg.

Jag får se vad jag hittar på idag, förhoppningsvis så åker jag väl någonstans och kollar lite. Men nu ska jag se reprisen av Kyle XY. Och sedan sörja att det är sista avsnittet av OC imorgon, forever. DÖR! Jag har följt dessa Newport människor sen första början till sista avsnittet. Jag har suttit bänkad framför tvn alla gånger i ur och skur. Varje onsdag klockan 21.00, söndagar 18.30...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback