Kärlek till en väska

Idag är det fredag, det menas med helg. Paris och Band Of Horses för vissa, Djurgården för andra. Men nu är det helg! Den helgen behövs verkligen efter en tuff vecka med provprovprov och inlämningar. Om 8 dagar åker jag, nästan åtta dagar. Det ska bli så skönt att få komma till värmen och havet. Jag har nu köpt 3 st bikinisar som jag ska ha, handdukar är fixade och allt sådant. Det som saknas är solkräm och kläder som man kan ta på sig på kvällen. Det känns totalt tomt på den fronten. Jag känner mig så vintrig, slut med det nu. Men nu har jag bestämt mig för att köpa en väska när jag får mina födelsedagspengar. Helt bestämt, det blir en Louis Vuitton Alma Damier. Jag har spanat in den ett tag nu och den ska få följa med hem, med röd inredning, perfekt storlek. Allmänt perfekt! Inte för trendig, lagom tantig. Och väldigt klassisk. Och så gulddetaljerna, såklart. Men den röda inredningen gör hela väskan, det var det som fick mig att falla pladask för den.


                   My little darling

Kommentarer
Postat av: Olle

visst är NOMADE otrolig, sjukt snygg=)

Postat av: Pernilla

Olle: Ja, Alma Nomade var drömmen... Underbart härlig färg! :)

2007-05-27 @ 20:58:04
URL: http://pluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback