Jag orkar inte mer

Här sitter jag och pluggar. Just nu skriver jag utvärdering av idrotten (vi har vikarie som lärare just nu) då våran andra gympalärare är pappa-ledig. Ingen vill ha tillbaka honom, det känns så elakt men han är verkligen inte bra. Vi vill ha kvar killen som vi har nu, han är grym. Fick även veta att jag har MVG i idrott (kanske därför jag tycker så bra om honom?) haha, nej så är det inte. Har även vart på kamratstödjarmöte. Vi ska få neonrosa nyckelband nästa termin där det ska vara tryck och stå: Kamratstödjare. Jag ska få bort allt det sista som vi har nu så jag kan träffa mamma på onsdag och shoppa lite till Rhodos. Så det blir först till att skriva recensionen av Djävueln bär Prada som jag skulle gjort igår. Och sedan plugga på biologi, men först ska jag skriva ytterligare lite bra ord om gymnastikläraren.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback