HELLO!

Igår var jag i staden och kollade lite, otroligt skön väder. Efter det så mötte jag upp mamma och pappa vid Pizza Hut så åt vi där och åkte sedan vidare till Cirkus på Djurgården där vi skulle kolla in "Elvis" med förståndshandikappade personer som spelade. Det var så grymt roligt att se, man såg verkligen hur mycket de uppskattade det. Det var riktigt bra :) Sedan åkte jag till Izabelle och skulle fira henne och mig. Vi hade riktigt roligt! Sedan gick vi ut och åkte moppe vid ett-tiden. VI VANN! Haha!

Idag har vi firat mig, med släkten. Riktigt trevligt att ha släkten på besök :)

Nu: LÄSA LÄSA LÄSA Djävulen bär Prada som jag ska skriva en recension om imorgon. Måste läsa klart den ikväll, LYCKA TILL. Har mer än halva boken kvar. Jaja, det SKA gå. Om jag nu ska vara uppe hela natten. På söndag åker jag till Rhodos!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Olle

men det är synd att bollen bara går att köpa i Paris!

Postat av: Pernilla

Olle: Ja, precis. Fanns den i Sverige så skulle jag nog slå till :) Tennisracket är ju också riktigt snyggt! Bara det får mig att vilja börja spela tennis. Det är dock lite dyrare.

2007-05-28 @ 21:30:36
URL: http://pluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback