HELL YEAH!

Imorgon är det sista dagen jag går i skolan innan jag åker till Rhodos. På söndag bär det av. Det ska bli så otroligt avslappnande och skönt. Jag känner att jag verkligen behöver det här. Det har vart så otroligt tufft i skolan nu på senaste tiden, så det ska bli skönt. Nu ska jag fortsätta att plugga till biologi provet som jag ska ha imorgon, för jag SKA ha MVG på det här provet. Idag har jag plockat ihop allting jag ska ha med mig, det blir en del med alla badkläder jag ska ha med mig. Jag har klippt bort så mycket prislappar från H&M idag så det är inte sant.

Igår var jag och mamma och shoppade. Det blev två berlocker till mitt Thomas Sabo armband. Ett som liknar en förlovningsring med en sten på. Och en bling bling sko. Riktigt nöjd. Idag har man namnsdag också, Pernilla. Så grattis till mig. Jag köpte även en klänning från H&M, en mönstrad. Älskar modellen med långa ärmar och allt. Jag köpte ett par kostymbyxor från Zara som är lite kortare och pös i rumpan. Jag tog några storlekar större, haha! Några... Så jag köpte ett skärp från H&M också, så att de ska sitta uppe. Ett orange, litet, smalt. Riktigt snygg, och orange är ju höstens accentfärg. Det blev ett par vita flipflop tofflor med silverband från Åhléns. Och ett par beiga, ridinspirerade byxor. Nu MÅSTE jag plugga. CIAO!

 
Såhär ser det ut på min säng, med matchande badkläder till max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback