HEJSAN IGEN!

Ojojoj, nu var det ett tag sedan jag bloggade. Det är riktigt mycket som har hänt under den senaste tiden. Idag var jag på lunch, min morfar och hans sambo fyller år nu de närmaste dagarna. Så då var vi 18 stycken som blev bjudna på lunch i Hågelbyparken. Riktigt trevligt! Jag invigde mina nya kornblåa skor med kornblå blus, jeans och liten jacka över. Det blåste lite kyligt, men det var riktigt skönt i solen. På tal om bjudlunch så var jag och min vän på Alberts och skulle äta lunch dagen efter valborg. När vi stod vid kassan och skulle välja vad vi skulle stoppa i oss och beställa så sitter det några killar brevid disken i ca 25-30års ålder och säger att de kan betala våran mat. Då säger vi att det inte behövs men tackar så hjärtligt för det. Men de ger inte upp och de SKA bjuda oss på lunch. Han slänger fram en 500lapp, men då hade bara F beställt, men så säger han att han ska betala för mig med. Så visst, han betalar för oss. F tar en varm macka och jag tar en sallad med kräftstjärtar. Mums! Gratis är gott, right? Så där satt vi i timmar och njöt (?) av bomberna som small precis vid Gucci. Jag blev rädd. Tusentals polisbilar tutade förbi oss där vi satt. MYSIGT? Mjo, ganska. Med god sallad, god dessert och trevligt sällskap och härligt miljö så kan det inte bli fel. I lördags när jag gick på stan hela dagen så märkte jag att jag var helt svart. Eller ja, jag märkte det lite innan faktiskt. Haha! Svarta strumpbyxor, mockaskor i svart, svart kjol, svart diadem, svart kappa och svart väska. Min blus var som tur lite blommig, spräcklig. Cremevit och svart (såklart). Tråkigt? NEJ! Skit snyggt! Nu ska jag se Wallander: Mörkret. Måla naglarna i... Neonrosa eller rött? Hm... Återstår att se. Det lutar åt rött. Just nu kör jag silver, men nej... Ändring pga av klädbyte. Så kräsen är jag, målade på det igår kväll. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback