HAPPYBIRTHDAY!

Idag, den 24 maj är det min födelsedag. Jag har än så länge haft en underbar dag som börjas med frukost på sängen av pappa med paket (dock ingen sång) jag fick då en strandväska och ett silverarmband från Thomas Sabo. Jag har bestämt mig för att börja samla på berlocker, det är så förtjusande snyggt! :) Mamma visste inte vilka berlocker jag ville ha, så hon ska följa med mig och köpa de i veckan som kommer. Och så har jag vart i skolan, hade SO prov. Det gick riktigt bra. Och mina kära vänner samlade ihop 8or och 9or i skolan som ställde sig upp och sjöng för mig. TACK BRUDAR, ni är underbara! Ikväll ska jag hem till min syster på middag, trevligt! På lördag ska jag fira med mina vänner, och längre fram med ALLA mina vänner. Nästan alla, de närmsta iaf.
Och på lördag ska jag och familjen även se "Elvis" på Cirkus och äta ute på Djurgården.
Jag känner massor som också fyller år idag, GRATTIS ALLA DOM! Sebastian, Jennifer, Sassa, Berra... Nej, nu har jag glömt någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback