My day

Idag har jag tillbringat min dag med Frida i staden. Vi har gått runt och kollat lite, fikat på Espresso House. Satt ute i den skinande solen, härligt! Jag har även köpt en klänning till min vän från Topshop. När jag in på Zara i Sturegallerian så såg jag så mycket fint som jag inte har sett tidigare, skor, väskor, blusar, små söta jackor och massor av klänningar. Måste köra ett Zara race, med massor av shopping.

Som jag har skrivit förut så har jag köpt ett par Marc Jacobs tröjor, eller jag skulle göra det av en kille. Jag skulle möta upp honom vid Svampen igår, men han ringde inte. Likaså idag. Skumt. Så jag skiter i dem. Det blir massor av Zara shopping istället.

Frida och jag har letat igenom hela stan, desperata efter de perfekta beiga byxorna till mig. Men alla är för utsvängda, för långa, för ful färg... De perfekta fanns inte någonstans. Förutom på Zara, jag blev kär. Och så när jag provade dem så var det en sådan besvikelse. Såg ut som värsta korven. Usch!  Måste springa imorgon. Nu är jag fan desperat. De hade den perfekta beiga färgen, perfekta i längden... De var bara SÅ perfekta... Tills man satte på sig dem.

Jag är så galet sugen på att köpa klassiska vårplagg i härliga färger och former.

Nu ska jag läsa Linas kvällsbok 2, och sedan somna. Men det känns knas efter som att klockan egentligen är halv 10. Och jag är alltid så galet pigg på måndagar, tro det eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback