Jag vet inte

Nu har skolan kört igång igen. Skönt att börja! Men ligger redan efter. Inte mycket, men med ett prov. Ikväll så ska jag till min kära morfar och äta middag. Det ska bli trevligt. Men först ska jag bre mig två mackor, lägga mig i sängen, lyssna på Denison Witmer - Little Flowers. Otroligt bra låt! Och så ska jag läsa nya Vecko Revyn som kom hem med posten idag.

Jag ville ju börja på något stort projekt. Och det har vi gjort nu. MED SPANSKAN! Herregud, det var nog inte riktigt det jag menade. Det är så galet svårt. Vi ska skriva en fakta text om ett spansktalande land, själv fick jag Bolivia. Intressant, men det är så svårt med spanska. När man ska skriva helt själv. Det är ju jätte svårt att få ihop en text som flyter på.

Jag är så trött så trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback