Welcome höst 07

Efter att ha suttit och bläddrat igenom halva världens designerelit på style.com så känner jag mig otroligt inspirerad inför den kommande hösten. Har rätt skor koll nu på färg och form på kläder och vad det är som gäller. Okej, återigen. Pälsen står högt upp på min vill-ha-lista nu igen. Efter att ha kollat in Fendis kollektion. Päls som går en bit ner på låret och svarta strumbyxor med röda läppar är så hett, mmm. Drömmen. Hösten kommer bli mitt livs modeår. Haha! Oj så jag ska shoppa. Dags att börja redan nu. Okej, jag tycker mycket mer om sommaren än om hösten. Men jag hatar att handla sommarkläder. Så jag sparar mig till hösten. För vad bär man när man går ner till bryggan på landet? Bikini. Så man praktiskt taget bor i bikini på somrarna. Och är man på landet bär man ändå bara mjukiskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback