SKOR

YES! Nu är höst-grejerna på väg till net-a-porter. Blandade känslor. Jag ser fram emot att börja shoppa höst grejer. Jag har redan börjat tänka på det. Det är slut på Prada-skorna. Det fanns en 39½, den ska jag ha imorgon. Jag SKA. Ska vara där när de öppnar på Natalie Schuterman och sno åt mig dem. Eller de är väl slut med den oturen som jag har, och då gråter jag.
Var ute på stan idag. Det var skönt att komma ut en sväng. Träffade även mamma sen vid 4-tiden. Sen åkte vi och handlade och så åkte vi till Ikea. Det blev två tidskriftsamlare i ljusrosa som jag ska ha några av alla mina miljoner tidningar i. Det blev även en liten guldram där jag ska sätta in några söta kort. Det ska bli ett kollage, tänkte jag. Jag vill gå ut, nu! Ut i friska luften. Jag kanske går ut en sväng. Det är så vackert med den blåa himlen och rosa molnen och björkarna med de härligt gröna bladen. Man blir nästan lite gråtfärdig när man ser träden, iallafall nu. Jag vet inte varför. Jag vill bara gråta.
Nej, nu SKA jag ut. Bara en liten sväng. Sen blir det Hannibal, älsklingarnas film. Dock inte med älsklingen Anthony Hopkins som jag förövrigt är störtförälskad i, i Hannibal filmerna. Han är så grym!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback