Roberto Cavalli + H&M

image1878

Nu står det klart vem som ska designa nästa kollektion för H&M. Samarbetet kommer att vara med den itaienske designern Roberto Cavalli, som bland annat är en av Victoria Beckhams favorit designers. Själv tycker jag att det ska bli riktigt spännande och se vad Cavalli har att erbjuda. Senaste kollektionen, Fall -07 var riktigt lyckad. Jag undrar hur H&Ms inte-så-glamourösa stil går ihop med überglamourösa Roberto Cavalli. Underbara klänningar, superstiliga ridbyxor som jag inte skulle tacka nej till. Den här gången ska jag nog vara med och köa och se vad som erbjuds. Kollektionen kommer att bestå av 20 herrplagg och 25 damplagg, inklusive underkläder plus matchande accessoarer. Kollektionen kommer att släppas den 8 november i ca 200 H&M-butiker världen över.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback