REAREAREA!

Idag åkte jag in till stan vid två. Träffade mamma på Stureplan och så gick vi och åt tillsammans på Tasty Thai. Det blev nudelwok med kycklingfilé. Mums! Innan gick jag runt och kollade in rean. Jag har inte kollat innan. Jag hittade bla en jättesnygg skjortklänning från Sportmax, kjol från MaxMara (!) och massor med fint. Men det är bara 30% ännu. Så jag väntar ett tag. Dumt nog så gick jag såklart in på Natalie Schuterman. Vad är det jag skådar? Allting är på rea, bara 30% än så länge. Men ändå! Christian Louboutin, YSL skor... MASSOR av skor! Jag vill ha vill ha vill ha! Jag skakade när jag gick in där, jag blev så exalterad. Jag ville bara ha allting, nu när jag har pengar. Men de MÅSTE jag ju ha till väskan. GAH! Jag får panik. Och när jag går omkring där och spanar in allting och letar desperat efter Prada flatsen i lack. DÄR ÄR DEM! Jag ser dem. I två stora högar. Jag vill inte släppa dem. Vill inte släppa ögonen ifrån dem. Jag SKA ha dem! är jag träffade mamma var jag helt uppspelt. Så... När det är 50% ska de bli mina, muha! Btw... Såg Pontus Gårdinger på Natalie Schuterman. Han ser exakt ut som på TV. Såg även Martin Dahlin, gamla fotbollsproffset, med sin flickvän på Stureplan. Hans flickvän var SÅ snygg! Hennes skor var så snygga, det var feta kilklackar från Chloé. Med en stor, svart, YSL Muse bag i armvecket. Blommig klänning och svart liten jacka. Han såg ju inte heller så dum ut för den delen. Senare såg jag Ingemar Stenmarck på NK med sin mamma.
När jag gick in på Zara fick jag panik och kunde inte andas. Det var för mycket, så rörigt. Fick verkligen panik, så jag började smågråta och fick gå ut på en gång. Jag lllääääääääängtar efter höstkläderna. Hatar rea. Förutom Natalie Schuterman rean. Fick även brev från Ashleigh, från England. Jag blev så glad! Så jag måste skriva till henne, nununu! Sen ska jag kolla på Kalle Blomkvist som jag hyrde igår. Hyrde även Darling. Det var den sämsta filmen jag någonsin sett. Usch!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback