Prada-kärleken is broken

Om jag är chockad över att Prada skorna var slut? Hm... Inte det minsta. Äh, life goes on (?). Tveksamt. Jag åkte iväg tidigt imorse för att hinna norpa åt mig skorna. Men icke sa nicke, jag kom för sent. Men det är ju självklart. Det är väl någon som läser bloggen som köpt dem. Haha! Kanske. Aja, nya kärlekar på Natalie Schuterman. Nästa vecka... Så för guds skull, köp dem inte, tack. Jag ska vara "snål" och vänta till 50%. Finns dem inte då... Synd. Då blir det något annat om jag hittar. Btw... De där ska vara i lack. (Har fastnat för lack) och efter som att det syns mycket på visningarna nu så antar jag att det är en säker investering. Så så får det bli.

Idag åkte jag till morfar med tunnelbanan från stan. Trevligt. Mamma tog med sig pastasallad eftersom att jag inte hade några pengar så jag kunde äta (som vanligt).

På väg in så sitter det en kines som pratar i telefonen jättehögt, jag satt mitt emot honom. Hans andedräkt. Jag trodde att jag skulle dö. Det var så vidrigt. Usch.

Imorgon ska jag vara med Emilia. Vi får se vad vi ska hitta på. Det beror på vädret. Ens liv kretsar verkligen kring vädret, är det soligt så finns det så mycket man kan hitta på. Men är det regnigt så känns det bara så beigt.

image36
Jag har verkligen fastnat för Henrik Lundström. Han är snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback