I'm home

Nu är man hemma från sjön. Jag har vart ute hela helgen med min bror och hans familj. Det var så mysigt. Idag har jag vart med pappa hela dagen efter som att var ledig. Så vi har vart på Plantagen, Biltema, hälsade på farmor, Mio, Ikea och Cervera. Riktigt trevligt med pappa-dag.
Imorgon kommer älskade syster hem från Nya Zeland. Hon bor nämligen där med sin man och sin son. Jag har aldrig träffat Morris, hennes son. Så det ska bli så spännande. Hon fyller år på torsdag så vi ska dit på fika. På fredag när det är midsommarafton. Årets höjdpunkt, så ska hela "tjocka" släkten ut till landet. Det ska bli så roligt. Jag älskar när det är mycket folk på landet. Jag ska anordna fem-kamp. Det ska bli roligt. Vi blir ungefär 20 personer på fredag.

Jag MÅSTE shoppa.

Slänger in en inspirerande bild från Guccis höst/vintervisning 07. Så här vill jag se ut i vinter... Helst med annat läppstift.

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback