Hemresa, 501or och fika!

Nu var man hemma från sköna Rhodos. Jag har haft en underbar vecka med min kära mor, med bad, sol och ätit otroligt god mat. En helt enastående vecka helt enkelt. Det var så behaglig värme där nere. Här hemma är det bara så äcklig värme. Det blev lite köp också, det blev två pashmina sjalar. En orange och en svart. Det blev även en beautybox från Sephora, en mascara och ett läppglans från Chanel på flygplatsen.

Idag har jag, Ella och Emilia gått på stan. Ella skulle köpa ett par espandrillos från Scampi. Det blev ett par vita som hon ska ha på skolavslutningen imorgon. Vi kollade även runt. Vad hittade jag på Urban Outfitters? Jeansshorts från Levi's, såklart! Hur extremt coola som helst, 501or, snyggaste färgen, de satt perfekt (dock lite stora i midjan) men det stör mig inte. Det var som en rund ring från någon som har snusat, snusasken har legat i fickan och gjort ett märke av sig, men det syns inte så mycket. Den där färgen var bara to die for så jag var bara tvungen. Det där med slappa jeansshorts är inte så jag egentligen, men de var ju bara för snygga. Så jag var ärligt talat tvungen! Efter det så gick vi till Kofi och tog en fika. Där satt vi i två timmar och kollade på folk och jag skrattade så vi grät (iaf jag). Älskar er brudar!

Imorgon är det skolavslutning och det firas med gul klänning från Zara. Invigning av den. Från 9-11 ska vi vara där. Sen drar jag till stan. Efter det så ska jag grilla med ett gäng. Efter det så får vi se vad som händer. Men nu ska jag lägga mig i min säng, dricka drakfruktsaft, kolla klart på filmen Goal! som jag började titta på igår, men jag var så trött så jag stängde av.

God natt! Btw, det är skolavslutning imorgon! HELT OTROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback