En lyckad midsommar

Det var den midsommaren, lika regnig som vanligt. Nej, vi klarade oss ganska bra från regnet. Det kom väl några stänk, men det hör liksom till svensk sommar. Midsommarafton blev riktigt lyckat. Vi var på landet, som vanligt. Släkten var där (som vanligt), det var riktigt roligt när det är mycket folk. Jag och min bror arrangerade 5-kamp. Det var riktigt roligt. Med luftgevär och massor av sådant skoj. Jag och min kusin tog en promenad med Morris i vagnen till Skanssundet och där satt vi och gungade på en gungbräda. Sedan tog vi färgan tillbaka och åt MYCKET sill. Vi grillade och hade det allmänt trevligt. Det är i Stockholms skärgård jag trivs bäst.

Dagen efter midsommarafton sov jag ganska länge och hann aldrig att säga hej då till Ben. Eller bye, rättare sagt. Det var så otroligt tråkigt väder, men det hindrade inte mig och pappa från att åka ut med båten. Så vi satte på oss gummistövlar och regnkläder. Mina söta blommiga stövlar som jag köpte i Trosa förra året. Så vi åkte där i regnet. Det var så mysigt! Satt även inne hela dagen och kollade på OC och läste.

Så, idag åkte vi mycket båt också. Vi åkte till Skanssundet och köpte glass och tidning. Och sen åkte vi hem.

Nej, jag har så otroligt ont i ryggen. Jag måste gå och lägga mig nu. Jag ska lova en sak, den här eller nästa vecka SKA det bli ett väsk-köp. Louis Vuitton Alma Damier är min inom två veckor. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback