Det är helt sjukt

Nej, jag är desperat. Jag MÅSTE shoppa. Jag är dock inget fan av att shoppa sommarkläder. Tro det eller ej, men så är det. Så jag väntar och sparar alla pengar till hösten/vintern. Jag är riktigt sugen på att köpa en päls, en vargpäls. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Jag skäms. Men jag vill så gärna. Röda höga handskar, Alma i handen, riktigt snygga skor, röd basker. Aou, fräscht!

Det här MÅSTE jag köpa inom en snar framtid:
1. Louis Vuitton Alma Damier - jag. måste. ha. den.

2. Svart, enkel, stilren klänning.

3. Rött Chanel läppstift.

4. Louis Vuitton Damier plånbok.

5. Louis Vuitton Damier sminkväska.

6. Galet snygga skor. Natalie Schuterman, here I come!

7. Oranga espandrillos från Scampi.

8. ...

Det går inte mer. Jag får bara ångest. Det är sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback