Underbar Allsång-kväll med Salem, Lasse Berghagen, Anders och gänget.

AO! Idag så åkte jag till Allsången tiiiiidigt. Eller det bar av mot staden tidigt då jag först skulle checka in Nathalie Schutermans 50% rea. Mina Louboutins stod så vackert och väntade på mig. Men nu är jag osäker, de var så ostadiga. Om jag inte köper dem imorgon, så blir det aldrig av, tro mig. Och då blir det Alma inom en snar framtid istället. Efter Nathalie Schuterman så åkte jag mot Skansen. Det var inte alls mycket folk, mest äldre personer. Jag ringde Emilia, men hon hörde aldrig av sig sedan. Så jag var själv där på Allsången, yep. Själv i 5 timmar. Långtråkigt? JA! Och ja, jag har träningsvärk i benen. Jag stod där i 5 timmar i mina oranga Scampi-espadrillos. UAH! Aldrig mer. Men det är inte så långtråkigt egentligen, jag menar, det är ju genrep så det fungerar bra trots allt. Jag älskar verkligen att sjunga Stockholm i mitt hjärta. Jag vet inte varför, jag bara gör det.
AO, boooring inlägg. Underbar kväll i min ensamhet med Salem. Förresten, SALEM VAR GRYM! Jag bara älskar honom. Och hans familj, alla verkar vara så underbara! Adjö!

Haha (?). Vilket inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback