Mys i Humlan

Idag har jag vart med Ella och Emelie. Vi åkte till staden och sedan gick vi och kollade lite. Sedan gick vi till en tvärgata till Bibloteksgatan och köpte med oss pasta och gick till Humlan och satte oss i det vackra vädret. Det var riktigt mysigt. Jag skrattade så att jag grät åt en video som Ella gjorde. Haha! Sedan gick Emelie och det var bara jag och Ella kvar. Vi satte på musiken på Ellas högtalare med Gyllene Tider och andra sommar låtar. Ja, det var riktigt mysigt. Sen gick vi och kollade runt lite. Sedan träffade jag mamma, sen åkte vi hem. Efter det så köpte jag sushi och åkte hem och åt och kollade på Sandor/Ida. Nu ska jag tvätta av ansiktet, borsta tänderna och lägga mig och "läsa" Hänt Bild och NU. Men nu har jag NÄSTAN bestämt mig. Östra Real, Juridik linje. Någon som går den linjen och har någonting att säga?
Ciao!

image41
En söt liten bild på sötaste syskonen ever: Elinore och Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback