It's a long, long story. Only about streets.

Igår så åkte jag in till staden och träffade min kära mor och vi gick och åt lunch. Det blev kina-resturang med ris och friterade räkor och sötsur sås. gott! Sedan gick vi ner Humlegårdsgatan, Grev Turegatan, in i Sturegallerian och kollade lite på Zara. Sedan skildes vi åt och jag gick mot Birger Jarlsgatan. Gick in på Natalie Schuterman och kollade om det var 50% off. Men icke. Men det fanns många skor kvar. Gick även in på Louis Vuitton och kollade in Alma. Så mycket finare i verkligheten. Sen slank jag in på Thomas Sabo för att hitta någon ny berlock. Och det var väl sådär lagom svårt. Det finns ju så otroligt mycket fina berlocker. Och personalen där, måste nog vara världens mest trevliga personal. Så otroligt trevliga och hjälpsamma! Sedan kollade jag runt lite. Sedan träffade jag mamma och vi åkte hem. Precis när jag kommit hem så gör mamma mat till mig, och sedan ringer Jessica och frågar om vi ska hitta på någonting. Visst säger jag och åker till Söder. Vi träffas på McDonalds på Hornsgatan och sedan så gick vi vidare och satte oss och kollade på utsikten. Det var så otroligt härligt, och vilket väder dessutom. Underbar kväll! Sedan gick vi Götgatsbacken upp. Ner till Medis och tillbaka igen, mot Slussen och sedan längs vattnet där. Köpte mig en sur melon rem, mums! Sedan gick vi längs vattnet och satte oss på en stor staty mitt emot slottet. När vi satt där 19.50, bestämde vi oss för att gå på bio. Så vi gick genom Kungsan och sedan upp mot Sergel. Vi har beslutsångest om vad vi ska se. Till slut bestämmer vi oss för att se Hostel 2. Jahapp. Det var den sämsta filmen jag har sett. När man satt där i stolarna i salongen så fick man ont i rump-benen. Nej, jag har ingenting att säga om filmen förutom att det var den sämsta jag sett. Punkt slut. På väg därifrån ser jag en råtta vid Kungshallarna. Då höll jag på att dö. Vilda, feta råttor är det äckligaste som finns, efter ormar då alltså. Uah!
Oj, nu ser jag att jag måste duscha. Ska träffa the whole gang vid tåget halv 3, sen bär det av mot Skansen. Allsång. Först ska vi nog köpa med oss lite mat.
Dagens outfit:
Vintage Levi's 501 shorts
Vit skjorta från Topshop
Smalt orange skärp, H&M (shortsen är SÅ stora)
Espadrillos från Scampi, svarta'
Svart pashmina scarf från Rhodos
Väska från Longchamp (får plats med filt + stuff)
Solisar från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback