I fucking want this stuff

Såhär ser min önskelista ut i höst, jag filar fortfarande så det dyker upp en ny inom kort:
1. Pälskrage - päls slår till på riktigt i höst
2. Pälsmössa - en pälsmössa är riktigt snyggt
3. Hööööga, stickade fingervantar som går riktigt högt upp på armen i svart/mullvad
4. Versace visar att baskern är het, så jag ska shoppa upp mig på en svart och orange (orange syns på många visningar. Mååånga!)
5. Riktigt stor, lång, mysig grovstickad halsduk i svart/mullvad
6. Burberry koftan, såklart!
7. Blivit förälskad i en söt liten smårutig jacka med stor pälskrage från Sportmax
8. Har blivit störtförälskad i en Mulberry väska i modellen Joel i svart som kan vara ett bra-att-ha-byte med min Alma. Joel kan kombineras så snyggt.
9. Svarta täckjackan med stor krage
10. Mycket stora clutchar, jag ska haffa en i lack!
11. De riktigt höga svarta skinnhandskarna á la Versace

Fortsättning följer...

image43
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback