Ge mig hösthösthöst

      

Höstens top 7 favoriter från modehusen
Från vänster: Hermés, Versace, Emanuel Ungaro, FendiGucci, Michael Kors, Versace
Hermés: Älskar krokodilväskan, i modellen Kelly. Min personliga favoritväska. Riktigt inspirerande bild.
Versace: Jag älskar de höga skinnhandskarna som matchas tillsammans med en kortare jacka
Emanuel Ungaro: Jag älskar den underbara kleinblåa färgen tillsammans med svarta strumpbyxor och andra svarta detaljer. Ännu snyggare för att det är favorit-modellen som får bära upp kläderna.
Fendi: Det där faller jag verkligen för; enkel päls, svarta strumpbyxor, och skärpet gör det ännu glammigare!
Gucci: Oh, så vackert med det glansiga håret och utborstade lockar och de blodröda läpparna till.
Michael Kors: Michael Kors är en personlig favorit designer. Jag gillar verkligen kappan på tjejen till vänster med den otroligt stora halsdukskragen och vantarna. Exakt såna vantar vill jag ha i exakt den färgen. De är to die for. Jag vill bara hela Michael Kors kollektion. jag! Herrkollektionen var också grymt snygg! Som sagt: En klar favorit.
Versace: Såhär SKA jag se ut i höst. Kolla håret... I en svart basker... Jag vill ha! Snyggt bleka läppar och snygg sminkning. Jag är totalt kär i den här bilden. Inspirationsbild nr. 1.


image53
Versace Fall 07. ÅH SÅ SNYGGT!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback