Ett par röda skor

Sådär ja, nu har man kommit hem. Hel och belåten. Vid 2-tiden kom Emilia till mig och vi åkte tillsammans till stan. På stationen träffade vi Tobias, så han följde med oss. Vi gick från Södra till "city", vi gick genom Medis, Götgatan, Gamla Stan, Drottninggatan. Och sedan gick vi in på McDonalds. Efter det så gick vi vidare och tillslut hamnade vi på Kofi och jag åt som vanligt morotskakan eftersom att den är det mest underbara bakverk som finns. Efter det så gick vi till Sergel och köpte oss biljetter till filmen Mr. Brooks. Jag gillade den. Det är allt jag kan säga. Men det var iskallt i biosalen, jag frös ihjäl. Jag kröp ihop med min stickade, röda Gant-tröja.
Imorgon ska jag äta lunch med mamma. Kollar in på Natalie Schuterman om det är 50% off nu. Vi går väl till Kinan och äter sushi hoppas jag. Den är riktigt god där. Efter det blir det en sväng på stan, nu är det shoppingtime. På riktigt. Det ska inhandlas lite kjolar till hösten. Jag får se vad som fyndas. Och nej, inte rea. Nu är jag sugen på nya, fräscha saker. Goodbye!

image37 image38 image39
Inspirerande bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback