En lista över mina ständiga vill-ha-stuff

Jag har fått tillräckligt med inspiration för att hoppa ut i höst mörkret för shopping. Här kommer en lista på vad jag ska köpa till hösten:

1. Louis Vuitton Alma Damier - tjat tjat tjat, ständigt tjat om denna väska men ack så underbar.
2. Rött Chanel läppstift i färgen 14 - röda läppar kommer jag att köra på i höst, nr. 14 är perfekt.
3. Pälsmössa i vargpäls - jag hoppas på stort att NK får in sin som de hade förra året, helt perfekt.
4. Svarta låååånga skinnhandskar - oh, så snyggt till en jacka med lite kortare ärmar.
5. Vanliga svarta, klassiska handskar + röda - det kan man ha till allt för att slippa frysa om fingrarna
6. Svart och orange basker från NK - den perfekta baskern som jag kommer köra stenhård på i höst/vinter
7. Den perfekta svarta kappan - hittade den perfekta på sensommaren, dock slet jag ut den. Så en ny tack.
8. Kort dunjacka med XL krage - bra som alternativ när man vill byta ut kappan
9. Låååååååånga fingervantar i mullvad eller svart - ojojojojojojojojojoj så galet snyggt!
10. XL stickad halsduk i svart - som man kan vira runt halsen 1000 varv för att hålla värmen i vårat kalla (?) land
11. Pälskrage i vargpäls - helst så vill jag ha den från Sportmax, men 5000?
12. Svarta koftan i merinoull från Burberry - passar till allt, alltid.
13. Stickad kofta - som man kan ha till tights när man inte vill ha jeans/kjol i skolan. MYS!
14. Axelremsväska - helst en liten från Mulberry i modellen Joel eller Anthony, måste ha en svart väska också.
15. Louis Vuitton Poche Documents - fick ett eget inlägg som talar för sig själv.
16. De perfekta jeansen - jag vill ha ett par stuprör, jättemörka, Seven med de perfekta fickorna och hög midja
17. En svart lack clutch - ack så kräsen jag kommer att vara nu när jag sett Burberrys som dominerar
18. En vargpäls - den ska vara kort men samtidigt kunna ha bara strumpbyxor under
19. Skor i svart lack - det ska vara platåer, hööööga. Jag vill bli 1.90. Hm..?
20. Hermés armbandet i svart/guld - habegäret tar över
21. Efter att Lolita ständigt skrivit om färgade strumpbyxor och jag såg ett par lila i H&M-katalogen vill jag också ha!
22. Senapsgul mössa, vantar och halsduk - mmmm, senapsgult är hetthetthett!

Det kommer mer, TRO MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback