Allsång, så otroligt lyckat!

Sådär ja, då var man nyss hemkommen från Allsång. AOW, det var grymt. Först så köpte vi med oss lite mat från T-Jarlen. Det blev lite nektariner, körsbär, kycklingsallad (hur äcklig som helst), iste och lite loka. Vi tog 47an från Strandvägen och gick av vid Skansen. Kämpar oss upp för backen och sätter oss i gröngräset med gässen som strassar omkring. Mysigt! Sedan gick vi och ställde oss vid scenen. Vi gick till Emilia och hennes vänner från Djurö eftersom att de stod så lång fram. Vi satte oss där i gruset en stund och lyssnade på genrepet. Jag sprang iväg och köpte mig ett Allsång-häfte. Det är ju en självklarhet när man är på Allsång, att man ska ha ett häfte så att man kan sjunga med. Och ja, det kan man ju säga att vi (JAG) gjorde, sjöng med. Så att det stod härliga till! Efter ett tag så ställer vi oss upp då folket börjar komma och trycka på. Så vi stod upp i 3 ½ timme, i mina Scampi skor. Ja, jag har ont i fötterna. Men sen... När Gessle kom. Åh, sommarkänslor. Och när de sjöng: Sommaren är kort. AOW! Summerfeelings. Efteråt med Gessle var grymt! Jag säger som en viss annan bloggerska; ingen sommar utan Gessle. Alltså, Måns är så otroligt snygg!
Nästa vecka ska jag dit igen, Salem Al Fakir kommer dit. Så ja, absolut. I'll be there (HELLO VICTORIA SILVSTEDT). ÅÅH, det var en sådan lyckad kväll och jag är så glad. Det var verkligen superroligt!
Men nu ska jag sova, ska äta lunch med mamma imorgon. Dvs att jag måste gå upp vid 9-tiden. Och jag dör om Anders Lundin inte ska vara med nästa år. För han är bäst, man bara älskar honom. Okej, Lasse Berghagen var 1000 gånger bättre. Men det är bara för att han är klassikern. Aja, god natt. Sussu gutt.



image40
Okej, jag bjuder på den här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback