Yesyesyes!

Nu är det äntligen sportlov. Det ska bli så skönt med en veckas ledighet. I veckan som kommer så blir det shopping, shopping, shopping. Nu är det snart dags för vår. Då måste jag ju trots allt tjata på mamma om Chloé skorna. Vi får ta en sväng in på Natalie Schuterman i veckan. Jag måste bara ha de. Nu under lovet så ska jag försöka mig på ett köp av Louis Vuitton väskan. OM det skulle gå för sig om man fick ungefär en tusenlapp av någon söt sak. Det ska bli så roligt. Imorgon så blir det iväg för att kolla på kök med mor och far, även Ikea?

Jag hoppas att jag ska få börja renovera och inreda i vårat lilla rum här där vi har datorn och extra sängen. Det ska troligtvis vara vita väggar med vitt och svart till. Det ska bli så roligt. Det kommer dock inte alls bli likt mitt rum, dvs tant-romantisk-lyx. Det här kommer att bli mycket mer modernt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback