Vad är det jag skådar?

10 favoriter:
Färg:
Röd
Mat: Sushi
Band: Band of Horses
Film: När lammen tystnar
Bok: Pojken som kallades det
Sport: Fotboll
Årstid: Vår (eller högsommar)
Veckodag: Fredag
Glassmak: Ben & Jerry's - A peace of cake
Tid på dygnet: Mitt på dagen

9 för tillfället:
Humör: Segt
Smak: Äpple
Kläder: Blommig, rosa pyamas
Bakgrund: På datorn: En bild på Jamie Dornan för Dior Homme parfym
Nagellack: Chanel nr. 87 Flamme Rose
Tid: 23.45
Omgivning: Omgiven av kläder, tidningar... Allt som finns i mitt ena rum
Irritationsobjekt: Att jag inte kan stänga dörren in till detta rum

8 första:
Bästa vän:
Maria
Screen name: Ingen aning...
Husdjur: Råttan Bobby orr (systers dock)
Piercing: Öronen
Förälskelse: Jocke i guess...
Musik: Spice girls
Bil: Har aldrig ägt någon
Kyss: Minns tyvärr inte...

7 senaste:
Cigarett
: I don't smoke
Mat: Middag, kyckling, pasta och chilisås
Dryck: Vatten
Biltur: Till Zinken
Kyss: Minns inte, länge sedan
Spelad låt: All At Once - The Fray
TV-program: OC

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Inte avsiktligt
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Såklart
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder:

Mat: Julkorv
Musik: Hiphop
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag: Osocial

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Lyssnade på musik, drack vatten, åt mat och kollade på OC
Du kan höra just nu: Knapprande ljud mot tangentbordet och musik

Du inte kan leva utan: Fashion, vänner, familj och vatten
Du gör när du har tråkigt: Surfar runt, kollar på TV m.m...

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Elinore, Emilia och Jennifer
Du tycker om: Samma som ovan
Du inte gillar: Gert (träslöjdsläraren) jag är inte så mycket för att hata folk

2 val:
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: 100 miljarden in på kontot bara sådär (man kan ju alltid önska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback