So much crap

Nu har jag suttit framför datorn i flera timmar. Lyckligtvis har jag inte fått ont i ryggen. Dock i fingrarna. Har skrivkramp. Suttit med ett religionsarbete under fem timmar. Så just nu har jag judar, Jesus och trosbekännelsen på huvudet. Och så är jag fortfarande inte klar, men det får bli mer imorgon då jag även ska börja mitt svenska prov. Jag är inte ett dugg avundsjuk på folket som får vara på New York Fashion week. Jag skulle inte tacka nej och se alla härliga modeller och allt härligt mode-folk. Och kläderna! Men nu är man ju trots allt sugen på vår kläder. Kortkorta klänningar blir det för min del. Måste dock börja motionera nu, tills sommarens alla korta klänningar. På tisdag vet jag att det blir Friskis&Svettis gympa pass med Elinore och co, om det inte är mycket att göra. Som jag tror att jag har, både NO prov som jag inte kan någonting på, tills på fredag + inlämning av svenska prov. Det är alltid någonting som ska komma i vägen. Är så trött så att jag snart ramlar av stolen. Jag måste piggas upp, en väska? Det piggar alltid upp. Nu sitter jag här och lyssnar på Hear You Me - Jimmy Eat World. Åh så den är fin. Jag älskar när han sjunger: So lucky, so strong, so proud. Och jag får bara inte nog av Band of Horses - The funeral. Men nu ska jag lyssna på den, sedan gå och lägga mig och dricka citronvatten och kolla på 7 miljonärer som jag har hyrt. Tillsammans med A Cinderella Story. Jag bara älskar såna där mes-filmer. Sista låten nu; Tiger Lou - Sell out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback