SMILE BITCH

Idag var jag i stan, på en söndag. Det var så otroligt trist! Det var helt dött, till och med på NK och Stureplan. Jag tröttnade ganska snabbt efter som att jag inte hade sällskap. Så jag gick till tunnelbanan vid Stureplan och åkte till morfar. Alltid lika trevligt! Var förbi Natalie Schuterman och kollade genom skyltfönstret efter som att det inte är öppet på söndagar. Ett skyltfönster fullt av skor så att man nästan stod och dreglade ner fönstret. Då slog det mig hur mycket skor jag verkligen verkligen vill ha egentligen. Tre par Louboutin, två par Prada flats (ett par svarta i lack och ett par i guld), Chloé skorna... Ja, listan kan göras lång. På onsdag blir det shopping med mor, ska in på Zara och köpa lite grejs (uppdatering kommer). Imorgon ska jag och min far hitta på någonting efter som att han är ledig. Tisdag ska jag vara med E. Onsdag mor. Torsdag vara med F. Sen får jag se hur det blir, snart börjar skolan igen. Men först har jag ett fullspäckat lov att se fram imot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback