Slapp helg

Den här helgen har varit en sådan slapp helg som jag verkligen inte tycker om, men som kan vara bra. Det har inte blivit någon shopping eller springa-på-stan dag heller. Det har jag saknat! Det var tänkt att jag skulle åka in en stund under dagen. Men jag gick och la mig vid halv fem (HJÄLP!) imorse (?) så jag sov till otroliga tolv, då min kära mor kom in och väckte mig, såklart! Efter som att det tar en tid för mig att göra mig klar så skulle affärerna ha stängt innan jag kom in. Men jag har legat och kollat på Top Model och OC hela förmiddagen. Gick nyss upp och duschade en efterlängtad dusch och borstade tänderna. Har därför inte fått någonting gjort, så därför ska det bli av nu. Med lite citronvatten brevid mig och frisk luft från det vidöppna fönstret så ska nog allt flyta på bra. Har dock lite ont i huvudet, så det får bli mycket vatten och frisk luft. Men det blir inte bättre av att jag har så otroligt obekväm datorstol och så flimmar det framför ögonen av datorskärmen. Så jag sitter och spänner mig och får därför ont i huvudet. Men om vi nu ska bygga om detta rum till en walk-in closet och köpa en bärbar dator så är det ingen idé att köpa en ny stol. Men det jag ska göra innan är att kolla på resor nu. Mamma och jag (kanske pappa) ska väl ta en tripp någonstans under sportlovet som är vecka 9. Kanske är dags att börja leta till värmen, men det blir väl något som Gran Canaria or something like that, I guess. Men sedan, i maj-juni där omkring så åker jag och mamma på våran vanliga lilla tripp. Som till Cypern, last year. Till Ayia Napa. Oh, vad härlig vecka det var. Tjatade dock om att få åka vattenskoter hela tiden, men nejnej. Nej, back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback