PLUGG

Nu sitter jag här igen, och pluggar, religion. Idag måste det bli klart, om jag så måste sitta uppe hela natten. För imorgon ska vi troligtvis jobba med det i skolan, med kollaget och måste därför ha skivit klart texten. Sedan är det bara att printa ut några bilder om judendom, kristendom och islam. Efter det här måste jag sätta igång med svenska-hemprovet och börja plugga på NO. Den här gången får jag väl ha bok med mig (G-del) om jag inte hinner plugga. Men jag får ligga i riktigt ordentligt nu. Och så kanske jag sedan belönar mig med Chloé jackan? Vi får se. Får tjata lite till på mamma. Ousch, den här veckan kommer verkligen att bli tuff. Men det blir väl någonting att vänja sig vid. Men på torsdag är det studiedag, det ska bli skönt. Då blir det en sväng på stan och lunch med mamma. Och imorgon fyller syrrans pojkvän år, då ska vi dit och fira honom. Så då blir det ingen träning imorgon heller, + att jag verkligen måste sätta igång med svenskan. För är det någonting jag har lärt mig under min tid i skolan, så är det verkligen att inte skjuta upp saker. För det är så sorgligt när man står där sista dagen med en massor med plugg att göra. För det är då man verkligen inte har lust. Sista dagen.

Nu har jag ju hittat den riktiga veriationen av Band of Horses - The end's not near. Den som är med i OC, den är ju så mycket bättre än den andra som jag har haft på min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback