Om att skriva i en blogg

Nu har jag skapat en blogg efter många försök. Jag har aldrig lyckats, why? Jag är inte så teknisk av mig, så jag vet dock inte hur man lägger upp bilder (hjälp?) så jag får väl skriva på. Det tycker jag allt är roligt. Så... Vad ska jag skriva om? Allt mellan himmel och jord? Ungefär så får det bli. Nästa inlägg vet jag att jag skriva allting som jag vill ha nu. Absolut allting (kommer inte att komma på någonting just nu bara för det). Men hur skönt är det inte att skriva av sig? Man går omkring med så mycket tankar i huvudet och bara undrar vad man ska göra av dem. Hoppas att ingen läser min blogg iaf. Tycker att det är mysigt att skriva för mig själv, all alone. Lika mysigt som att sitta vid min datorstol, få ont i ryggen, dricka Ramlösa och lyssna på Ryan Adams - Wonderwall som är så underbar. Jag bara älskar fredagar. Skönt i skolan, sluta tidigt (1 idag) och sköna lektioner, förutom NO som jag inte alls tycker om. Idag var det väl en rolig NO lektion, slappt. Har dock prov nästa vecka så det blir till att plugga nästa vecka. I helgen nu så måste jag skriva klart om religionerna och göra svenska hemprovet (får börja iaf). Back to Fridays, åker för det mesta in till staden på fredagar för att kolla läget, gå och lalla för mig själv och bara ta det allmänt lungt. Det är så otroligt skönt att gå själv, slinka in på Natalie Schuterman utan att någon ska klaga eller dylikt. Så har man alltid sällskap med mamma hem sedan, då åker vi och hyr film (alltid två) och köper sushi och påfyllning av Cola light eller bubbelvatten. Och så kommer man hem, helt död efter veckan. Lägger sig i sängen och kollar på film, tänder ljus och äter sushi... I sin ensamhet, hur skönt får det bli? Och såklart, fredagsbilagorna och någon annan tidning om det kommit ut någon ny. Det hade det dock inte idag, har allt som finns att få tag på, allt från Bild till Vogue, och allt däremellan som Glamor, Cosmo, ELLE, Damernas Värld (?) You name it! Älskade förresten senaste omslaget på brittiska (?) Vogue med Jessica Stam på omslaget iklädd en Gucciklänning. Så otroligt snyggt, med färgerna och allting. So perfect match.

Nej, nu måste jag uppdatera och hämta lite mer Ramlösa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback