OHYES!

Idag så sov jag till två (!). Jag blev lika chockad jag, som pappa. Jag drömde att jag var på Oscarsgalan, och jag bara drömde på. Kan det ha vart därför? Skumt. Vid halv tre tiden så ringer Jessica och frågar om jag ska med till stan. Sånt tackar man ju inte direkt nej till. Så det var bara att hoppa i kläderna. Svarta strumpbyxor, svart klänning, svart kappa, Marc Jacobs-skor och mössa. Iväg till stan för att möta Jess vid Åhléns. Vi träffades och gick runt och kollade lite. Jag var in på Zara för att titta om min kjol fanns. Men nej, då sa hon att de kanske inte skulle få in den för att den var slut i Spanien. Usch så besviken jag blev då efter som att de sa att den skulle komma in i svart. Men nu så fanns det beige, men det är ju inte snyggt med en beige kjol? Men jag ska ha den i svart. Jag ger mig inte direkt i första taget när det gäller en sådan perfekt kjol till det priset. Men istället så försökte jag hitta den lilla söta clutchen med bling bling på. Jag kollade upp mot de övre hyllorna i hela lokalen. Och vad var det jag skådade? MIN EFTERLÄNGTADE CLUTCH! Jag lade undan den genast, efter som att jag inte hade några pengar med mig. Så mamma fick gå förbi och hämta den, så underbar som hon är. Vi gick till Gallerian för att jag var tvungen att köpa mars numret av Vogue. Stod och höll i tyska Vogue också, men det får jag ta sen. Det blev svenska Glamour, som var fullspäckat med mode i detta nummer. Imorgon blir det staden igen, med E & M, lunch och spring på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback