Lista

Leggings / Jeans : Leggins har aldrig riktigt vart min grej
Klänning / Kjol : Klänning, klänning, klänning. Men en riktigt grym kjol kan aldrig vara fel
Armband / Halsband : Ett snyggt, enkelt guldarmband
Turban / Scarf : Turbanen kommer nog att bli vårens flopp
Clutch / Oversizedväska : En snygg clutch är bland det snyggaste som finns
Flats / Heels : Heels är hur snyggt som helst, men det är även ett par flats från Chloé
Guld / Silver : Guld på smycken och även som detaljer på väskor/kläder/skor. Men silver på klänningen
Nitar / Stenar : Stenarna är en riktigt snygg trend i vår som detaljer (se tidigare inlägg)
Silver-naglar / Neon-naglar : Neon har jag aldrig vart förtjust i. Silver naglar är hett!
Kaffe / Te : Kaffe är så äckligt, så äckligt. Hallonte är mycket fint. Chai också
Cola light / Fanta free : Säger bara ett ord; Beroende
Aviator's / Wayfarer's : No Wayfarer's för mig, inte
Gisele Bundchen / Kate Moss : Gisele såklart!
Ebba Von Sydow / Sofi Fahrman : Aldrig riktigt tyckt speciellt mycket om Ebba, Sofi kan mycket mer
Desperate Housewives / Sex and the city : Sex and the city är ju en självklarhet
Miu Miu / Prada : Prada tycker jag har snyggast kläder och skor, de är ju trots allt systermärken

(Lista lånad utav rightnow.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback