Hösten 07

Just nu sitter jag och tittar på Hermès vårvisning för 2007. Inte sådär jätte imponerad direkt. Förutom att ridtrenden syns stort, med ridspö i högsta hugg med stövlar och hjälm. Men nu är det inte vårvisningarna man vill se, utan höstvisningarna. Det ska bli intressant, har suttit och väntat på att style.com ska få in ännu mer bilder från kollektionerna. Är mest sugen på vad Chloé har att erbjuda och Jil Sander som också är en favorit för stilrenheten. Så enkelt så snyggt! Det ska bli spännande. Men enligt Marc Jacobs så ser det ut att bli en härlig höst med slimmad silhuett. Maskulint blandat med vuxen kvinna. Stora hattar med gula och röda accesoarer. Mycket svart och material som siden. STORA mönster som kan vara svårburet! Det gäller att bära upp det på rätt sätt. Från lager-på-lager till stilrent och kvinnligt. Hur ska detta sluta?

By the way... Nu ska jag sova. En dag imorgon också. Ska bli så skön dag imorgon. Börjar klockan åtta och slutar klockan kvart i tio. Då ska jag till mamma för att äta lunch, kommer dock få sällskap av två damer. Så får se hur det blir med den saken. Måste till Natalie Schuterman (jag vet, sånt tjat om Chloé jackan), men jag bara MÅSTE ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback