Hm...

Jag kom just hem. Jag har bara hoppat in i duschen och ätit lite kyckling med rostade grönsaker och tzatziki. Jag hade precis kommit hem från en vän med nya ljus i handen och nya VeckoRevyn. Jag tände ljusen och plockade ordning på mitt rum, satte mig i sängen och öppnade första sidan i tidningen. Då kom jag på idén att jag skulle ut och springa, och belöna mig med VeckoRevyn när jag kom hem. Och så fick det bli... På med gympabyxorna, tights, tröja och en fleece tröja, västen, vantar, mössa och joggingskorna på. Mobilen med tidtagarur och musikspelare på. Och så ut och springa. Jag har tvångstankar om att jag måste vara ute minst trettio minuter. Och så förblev det.

Nu är jag hemma. Ska bara läsa igenom alla bloggar, ringa min vän och sedan tända om ljusen och öppna upp VeckoRevyn igen. Efter den, korsordet. Sedan ska jag läsa ur min bok, Olycksfågeln av Camilla Läckberg. Har bara läst hundra sidor ur den än, men den är riktigt bra faktiskt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback