Grattis mamma!

Nu har alla gästerna kommit. Här sitter jag och har inte den blekaste aning om vad jag ska sätta på mig. Min svarta korta klänning är tydligen borta igen, och nu vet jag varken ut eller in. Varför är det alltid samma sak för mig? Att man ska välja kläder precis innan de kommer. Nu får det bli min lila klänning från H&M, svarta tights (usch) men åh så skönt. Det är bara släkten, så då får man faktiskt ha tights.
Efter skolan idag så åkte jag och pappa till mamma på Storgatan och hämtade tårta, bröd och annat gott som hon hade beställt. Btw, GRATTIS MIN ÄLSKADE MOR SOM JAG ÄLSKAR MEST I HELA VÄRLDEN.

När jag kom hem så slocknade jag totalt. Jag lade mig i sängen för att kolla på OC och sedan för att plugga in lite glosor som ska vara klara tills på fredag. Men jag somnade dock i djupsömn och kom däför inte upp. SYND säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback