Fashion

Åh, nu satt jag och kollade in Guccis hemsida för att kolla vad en väska kostade som jag är lite smått sugen på som är ur vår/sommar kollektionen för 07. Då insåg jag verkligen hur snygg deras vårkollektion är, svart, lila och rött. Och vilka klänningar, jätte korta eller fotlånga. Det var ju bara så snyggt. Åh, så sugen man blev på det nu. Idag har jag inte vart i skolan på grund av mina onda revben. Men imorgon ska jag gå, då klassen ska på bio. Det känns ju bättre nu iaf. På onsdag så ska jag och Miriam ta alla <3 dag fika på Kofi. Det ska bli mysigt. Jag är så sugen på att shoppa nu, efter bion så måste jag slinka in på Gucci och se på den underbara väskan på riktigt, har spanat in den lite smått när jag vart där, men aldrig riktigt tänkt på hur snygg den egentligen är. Även dags för Louis Vuitton väska köpet snart, så därför måste jag välja ut en snygg plånbok som matchar, är lite sugen på Pochette wallet eller Zippy. Mest åt Zippy efter som att jag är ett stort fan av stora plånböcker. Men köper jag den har jag dock inga pengar kvar att lägga i den, det blir ju sådär mindre roligt. Här: http://www.gucci.com/us/us-english/us/cruise-07/handbags/#170014_F5Z3G_4071 är förövrigt väskan som jag är sugen på, men den finns nog inte i grön som jag så gärna vill ha. Och så med matchande skor till som jag VET finns i grönt, så väskan tack: http://www.gucci.com/us/us-english/us/cruise-07/womens-shoes/#138714_F5Z30_5565.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback