BYE MARC!

Idag har jag vart på stan med min mor. Vi gick runt och kollade lite. Åt lunch på en kinaresturang på Östermalm. Det var riktigt gott, vi brukar gå dit. Sen så gick vi runt och kollade, och så gick jag in på Zara i Sturegallerian. Vad var det jag såg? MIN KJOL! En kvar... Jag trodde att det skulle vara XL eller någonting liknande. Men nej, det fanns en, i S. Den är som skapt för mig. Så nu hänger den i min garderob. Det blev även ett par jeans från Zara (!) också. Jag kan knappt tro det själv. De satt som ett par tights. Till och med på vaderna. Och så var det dragkedja nertill. Otvättade. Får se om jag ska behålla dem. Imorgon blir det stan igen. Tveksamt om jag orkar igen.

Idag blev jag så arg. Jag har så dåligt samvete för det. Idag var det sista gången, ever... Som jag har mina Marc Jacobs skor. Jag har förstört de totalt. Jag är så ledsen, så nu ligger de på verandan och fryser, nergrävda i snön. Så förhoppningsvis så hittar jag de i vår då snön har smält bort. Jag blev så arg, så när jag gick till tåget så trampade jag ner de. Totalt förstörda.

Jag och mor var däremot inne på Natalie Schuterman. Kollade på Chloé skorna. Mamma höll med, de var fina. Så jag får se hur det blir med den saken. Det finns ju miljoner fina skor där, man vill bara ha allting. Världens mest perfekta lackskor från Prada.

Btw... Nu ska jag titta till Jacobs skorna och se hur de mår om inte mamma har tagit in dem.
Jag tror att de fryser. Det är de värda, så ont som de gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback