ARGARGARGARG!

Men vad var det jag trodde jag egentligen? Att den skulle finnas kvar i evigheter? Att ingen annan skulle köpa den? Men så idiotiskt Pernilla. Nu är Chloé jackan på Natalie Schuterman slut, det är säkert någon som har köpt den bara för att jävlas. Nu är jag arg, på riktigt! Men vårnyheter har kommit in iaf, det är ju roligt. Såg de nya svarta Chloé ballerinorna. De står i fönstret och väntar på mig. Och de guldiga och svarta lack Prada skorna. Åh, så härligt med vårnyheter. Blev lite smått sugen på YSLs egna Muse bag. Den är riktigt snygg faktiskt. Jag föll dock mer för den mindre än för den större, i svart. Och när jag gick från mamma så sprang jag in på Skindeep. Även de har vårnyheter. Föll för en underbar Paul&Joe klänning, som ska bli min. Matcha med silver skor och röd kofta, det var rött i den och silvertråd. Mycket snyggt! Idag blev det en liten vårjacka från H&M, den var riktigt ball faktiskt. 398 kronor, ett kap! Kan även ha den inne, efter som att den är så pass tunn. Och vitt ribbat Filippa K linne under och vita låga Converse till.

Imorgon ska jag äta lunch med mamma igen. Då får vi gå till Sturegallerian för att köpa den svarta kjolen från Zara, med dolda fickor som jag är helt kär i!

Nej, nu är det dags för yttligare lite plugg, just nu skriver jag om Don Quijote. Svenska provet, som är tills fredag. Mycket att göra! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback